Новини інституту

21 травня 2020 року відбувся вебінар для педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими потребами в закладах загальної середньої освіти та в спеціальних школах.

21 травня 2020 року Рівненський ОІППО провів вебінар для педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими потребами в закладах загальної середньої освіти та в спеціальних школах із теми «Формування ключових компетентностей у дітей з тяжкими порушеннями мовлення засобами корекційно-розвиткової роботи як умова їх соціальної інтеграції» (з досвіду роботи КЗ «Тучинська спеціальна школа І-ІІ ст.» Рівненської обласної ради). У роботі вебінару брали участь методист РОІППО Гузь Н.Л., директор КЗ «Тучинська спеціальна школа І-ІІ ст.» РОР Мичак Т.В., вчитель початкових класів КЗ «Тучинська спеціальна школа І-ІІ ст.» РОР Бейлах В. В, вчитель корекції розвитку КЗ «Тучинська спеціальна школа І-ІІ ст.» РОР Грушовець С.В., вчитель корекції мовлення КЗ «Тучинська спеціальна школа І-ІІ ст.» РОР Романцева О.С. та вчитель логоритміки КЗ «Тучинська спеціальна школа І-ІІ ст.» РОР Сікачевська В. В. У ході роботи вебінару учасники ознайомилися із досвідом педагогічного колективу закладу освіти з упровадження сучасних технологій та засобів надання корекційної допомоги учням початкових класів з ООП згідно вимог Нової української школи. Учителі акцентували увагу на необхідності системного розвитку психічних процесів як передумови формування ключових компетентностей учнів з тяжкими порушеннями мовлення на корекційно-розвиткових заняттях. Особливу увагу приділили особливостям корекційної роботи при формуванні мовної компетентності дітей з особливими потребами та використанню логоритміки як засобу корекції мовленнєвих порушень.

фото1.png

фото2.png

фото3.png

фото4.png

  • 22.05.2020
До списку новин