Новини інституту

Розвиток навичок соціальної адаптації здобувачів освіти

09 лютого для соціальних педагогів закладів освіти м. Рівного проведено семінар-тренінг із теми «Розвиток навичок соціальної адаптації здобувачів освіти у діяльності соціального педагога в рамках проекту «Вчимося жити разом».

Семінар-тренінг відбувся на базі НВК №2 «Школа – Ліцей» м. Рівного. У семінарі взяли участь 26 осіб.

У ході теоретичної частини семінару, Шагієва Раїса Радисівна, методист кабінету природничих предметів,  ознайомила учасників із концепцією, змістом і методикою проведення тренінгового курсу «Вчимося жити разом». Абрамович Тетяна Вікторівна, методист кабінету-центру практичної психології і соціальної роботи, акцентувала увагу соціальних педагогів на основних положеннях концепції життєвих навичок і тренінгових методах навчання для формування соціальної і здоров’язбережної компетентності; відбулося спільне опрацювання вправ для створення доброзичливої атмосфери і продуктивної роботи з групами здобувачів освіти.

Соціальні педагоги взяли участь у тренінгу з теми «Стоп булінг», метою якого є формування нетерпимості до прояву агресії, розвиток емпатії до жертв насилля, формування навичок надання допомоги жертвам булінгу та розроблення стратегії боротьби з ним. Було використано роботу у групах «Булінг чи піддражнювання», де вчилися розрізняти дружнє піддражнювання і булінг; виконували вправу «Рука допомоги», де розробляли стратегію боротьби з булінгом; мозковий штурм «До кого звертатися у разі булінгу» сприяв виробленню в учасників уміння приймати допомогу. 

Шляхом самопідготовки за тренінговими вправами курсу «Вчимося жити разом», учасники здійснили модельну демонстрацію проведення заняття, завдяки чому отримали можливість усвідомити набутий досвід, відкрито висловити свої думки і почуття з приводу виконання запропонованих вправ. Упродовж зустрічі виокремлено ті життєві навички, які можна розвинути у дітей завдяки впровадженню даного курсу.

На завершення заняття було підведено підсумки, проаналізовано очікування, які соціальні педагоги сформували на початку заняття, здійснено самооцінку тренерських навичок та отримано зворотний зв'язок. 

20180209_092835.jpg

20180209_092901.jpg

20180209_110531.jpg

20180209_110545.jpg

20180209_110619.jpg

20180209_113152.jpg

  • 13.02.2018
До списку новин