Покликання на реєстрацію на курси підвищення кваліфікації на квітень-червень 2024р.
Термін навчання | Категорії працівників освіти | Посилання для реєстрації |
---|---|---|
9 заїзд ОФН 01.04 – 04.04.2024 |
Вчителі початкових класів |
|
Асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням |
||
Фахівці (консультанти) реабілітологи інклюзивно-ресурсних центрів |
||
Вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська) |
||
Учителі інформатики |
||
Учителі біології, екології |
||
Учителі фізичної культури |
||
Вчителі української мови та літератури |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Формування наскрізних умінь учнів молодшого шкільного віку» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання» (2 групи) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійкості учасників освітнього процесу» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» |
||
Керівники ЗЗСО за тематичним напрямом «Система планування у закладі освіти в умовах НУШ» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в умовах компетентнісної освіти» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Технології дистанційного навчання» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Класний керівник в НУШ» |
||
10 заїзд ОФН 08.04 – 11.04.2024 |
Вчителі початкових класів |
|
Вихователі груп подовженого дня |
||
Педагоги-організатори |
||
Фахівці (консультанти) дефектологи інклюзивно-ресурсних центрів |
||
Заступники директорів ЗЗСО з навчально-виховної роботи |
||
Вчителі предметів/інтегрованих курсів природничої освітньої галузі (географія, інтегровані курси «Природничі науки», «Довкілля», «Пізнаємо природу» |
||
Вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс «Мистецтво») |
||
Вчителі предмету «Захист України» та основ медичних знань |
||
Вчителі математики |
||
Вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання» (2 групи) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійкості учасників освітнього процесу» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Використання інформаційно-комунікативних і цифрових технологій в освітньому процесі» (базовий рівень) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Упровадження STEM-підходу в освітній процес Нової української школи» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Інноваційна практика компетентнісного навчання в НУШ» |
||
11 заїзд ОФН 15.04 – 18.04.2024 |
Вчителі початкових класів |
|
Вчителі початкових класів, включаючи навчальний предмет «Інформатика» у початковій школі |
||
Вихователі (вихователі гуртожитків, вихователі ЗЗСО) |
||
Практичні психологи |
||
Вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська) |
||
Вчителі фізики, астрономії |
||
Вчителі трудового навчання, технологій та креслення |
||
Вчителі біології, екології |
||
Вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання» (2 групи) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійкості учасників освітнього процесу» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психологічна допомога в кризі» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Організація наскрізного процесу формування цінностей в умовах Нової української школи» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Використання інформаційно-комунікативних і цифрових технологій в освітньому процесі» (поглиблений рівень) |
||
Керівники ЗЗСО за тематичним напрямом «Освітня автономія закладу освіти» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Педагогіка комунікацій зі штучним інтелектом в інформаційно-освітньому просторі» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти» |
||
12 заїзд ОФН 22.04 – 25.04.2024 |
Вчителі початкових класів |
|
Вихователі груп подовженого дня |
||
Асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням |
||
Фахівці (консультанти) психологи інклюзивно-ресурсних центрів |
||
Вчителі української мови та літератури |
||
Вчителі математики |
||
Вчителі фізичної культури |
||
Вчителі предметів/інтегрованих курсів природничої освітньої галузі (географія, інтегровані курси «Природничі науки», «Довкілля», «Пізнаємо природу» |
||
Вчителі предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі (вступ до історії України та громадянської освіти, історія України, всесвітня історія, інтегровані курси «Досліджуємо історію та суспільство» та «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти») |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання» (2 групи) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійкості учасників освітнього процесу» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Сучасні технології та методики навчання» |
||
Керівники закладів освіти за тематичним напрямом «Психологія управління» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Організація наскрізного процесу формування цінностей в умовах Нової української школи» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Сучасний урок: основні вимоги, типи та структура» |
||
13 заїзд ОФН 29.04 – 02.05.2024 |
Вчителі початкових класів |
|
Асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням |
||
Вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур |
||
Вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська) |
||
Вчителі математики |
||
Вчителі предметів/інтегрованих курсів природничої освітньої галузі (географія, інтегровані курси «Природничі науки», «Довкілля», «Пізнаємо природу» |
||
Вчителі інформатики |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання» (2 групи) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійкості учасників освітнього процесу» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психологічна допомога в кризі» |
||
Педагогічні працівники (вихователі, класні керівники, педагоги-організатори, вчителі-предметники) за тематичним напрямом «Виховний потенціал розвитку особистості» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти. Основи андрагогіки» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Педагогічна діяльність педагогічних працівників у контексті забезпечення якості освіти» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в умовах компетентнісної освіти» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Технології дистанційного навчання» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Класний керівник в НУШ» |
||
14 заїзд ОФН 13.05 – 16.05.2024 |
Вчителі початкових класів |
|
Асистенти вчителів ЗЗСО з інклюзивним та інтегрованим навчанням |
||
Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи |
||
Вчителі української мови та літератури |
||
Вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська) |
||
Вчителі математики |
||
Вчителі предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі (вступ до історії України та громадянської освіти, історія України, всесвітня історія, інтегровані курси «Досліджуємо історію та суспільство» та «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти») |
||
Вчителі предметів/інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс «Мистецтво») |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Формування наскрізних умінь учнів молодшого шкільного віку» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійкості учасників освітнього процесу» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Використання інформаційно-комунікативних і цифрових технологій в освітньому процесі» (базовий рівень) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Упровадження STEM-підходу в освітній процес Нової української школи» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Сучасні технології та методики навчання» |
||
Керівники та вихователі-методисти ЗДО за тематичним напрямом «Організація та забезпечення управлінських функцій в контексті інклюзивної освіти» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Активні та інтерактивні методи навчання здобувачів освіти» |
||
15 заїзд ОФН 20.05 – 23.05.2024 |
Вчителі початкових класів |
|
Вихователі груп подовженого дня |
||
Вчителі інформатики |
||
Вчителі фізичної культури |
||
Вчителі математики |
||
Вчителі предмету «Здоров'я, безпека та добробут» та курсу морального спрямування «Вчимося жити разом» |
||
Вчителі предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі (вступ до історії України та громадянської освіти, історія України, всесвітня історія, інтегровані курси «Досліджуємо історію та суспільство» та «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти») |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Методика використання проєктної технології навчання в закладах загальної середньої освіти» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання» (2 групи) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійкості учасників освітнього процесу» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти. Основи андрагогіки» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Організація наскрізного процесу формування цінностей в умовах Нової української школи» |
||
Керівники та педагогічні працівники за тематичним напрямом «Формування професійної інноваційної компетентності» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Використання інформаційно-комунікативних і цифрових технологій в освітньому процесі» (поглиблений рівень) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Реалізація компетентнісного підходу в освіті» |
||
16 заїзд ОФН 27.05 – 30.05.2024 |
Вчителі початкових класів |
|
Вчителі української мови та літератури |
||
Вчителі хімії |
||
Вчителі предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі (вступ до історії України та громадянської освіти, історія України, всесвітня історія, інтегровані курси «Досліджуємо історію та суспільство» та «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти») |
||
Вчителі предметів/інтегрованих курсів природничої освітньої галузі (географія, інтегровані курси «Природничі науки», «Довкілля», «Пізнаємо природу» |
||
Вчителі інформатики |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання» (2 групи) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійкості учасників освітнього процесу» (2 група) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психологічна допомога в кризі» |
||
Педагогічні працівники ЗДО за тематичним напрямом «Організація безпечного освітнього простору в закладі дошкільної освіти» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Сучасні технології та методики навчання» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в умовах компетентнісної освіти» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Використання інформаційно-комунікативних і цифрових технологій в освітньому процесі» (базовий рівень) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Сучасний урок: основні вимоги, типи та структура» |
||
17 заїзд ОФН 03.06 – 06.06.2024 |
Вчителі початкових класів |
|
Вчителі початкових класів спеціальних ЗЗСО для учнів із порушеннями інтелектуального розвитку |
||
Заступники директорів з виховної роботи |
||
Вчителі основ здоров’я |
||
Вчителі предметів/інтегрованих курсів соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі (етика, культура добросусідства, курс «Духовність і мораль в житті людини і суспільства») |
||
Вчителі фізичної культури |
||
Вчителі української мови та літератури |
||
Вчителі трудового навчання, технологій та креслення |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання» (2 групи) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійкості учасників освітнього процесу» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» |
||
Педагогічні працівники (вихователі, класні керівники, педагоги-організатори, вчителі-предметники) за тематичним напрямом «Виховний потенціал розвитку особистості» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Медіаосвіта та інфомедійна грамотність» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Інноваційна практика компетентнісного навчання в НУШ» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Технології дистанційного навчання |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Технології розвитку критичного мислення здобувачів освіти» |
||
18 заїзд ОФН 10.06 – 13.06.2024 |
Вчителі початкових класів |
|
Соціальні педагоги |
||
Заступники директорів ЗЗСО з навчально-виховної роботи |
||
Вчителі української мови та літератури |
||
Вчителі зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу та інтегрованого курсу літератур |
||
Вчителі англійської мови («Програма віддаленого навчання англійської мови для ЗЗСО») |
||
Вчителі фізики, астрономії |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання» (2 групи) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійкості учасників освітнього процесу» (2 група) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Основи роботи з інформацією та інформаційна безпека» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Упровадження STEM-підходу в освітній процес Нової української школи» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Підготовка експертів з питань проведення інституційного аудиту» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Сучасний урок: основні вимоги, типи та структура» |
||
19 заїзд ОФН 17.06 – 20.06.2024 |
Вчителі початкових класів |
|
Вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи |
||
Вчителі біології, екології |
||
Вчителі фізичної культури |
||
Вчителі української мови та літератури |
||
Вчителі трудового навчання, технологій та креслення |
||
Вчителі предметів інтегрованих курсів мистецької освітньої галузі (музичне мистецтво, образотворче мистецтво, інтегрований курс «Мистецтво») |
||
Вчителі іноземних мов (англійська, німецька, французька, польська) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення інклюзивного освітнього середовища та особливості інклюзивного навчання» (2 групи) |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Створення безпечного освітнього середовища та основи надання домедичної допомоги» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Психосоціальна підтримка та розвиток стресостійкості учасників освітнього процесу» (2 група) |
||
Педагогічні працівники ЗДО за тематичним напрямом «Реалізація діяльнісного підходу в освітньому процесі закладу дошкільної освіти» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Сучасні технології та методики навчання» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Технології дистанційного навчання» |
||
Педагогічні працівники за тематичним напрямом «Педагогіка комунікацій зі штучним інтелектом в інформаційно-освітньому просторі» |
||